Áruházi belistázás, folyamatos készletnyilvántartás, heti rendelések és készletriportok elkészítése, polcszervíz, visszáru kezelés, forecast készítés promóciók lebonyolítása,
mystery shopping, merchandising, rendszeres áruházlátogatások, országos elérésű field sales csapat, kapcsolattartás az osztályvezetőkkel és a disztribútorokkal.
Igény szerint teljes account management, adminisztratív feladatok ellátása és marketing aktivitások tervezése és managementje.
A termékének megfelelő áruházi megjelenés rendszeres biztosítása összetett és időigényes feladat. Mi készen állunk rá.
Segítünk cégének, hogy megtalálhassa az adott kereskedelmi csatorna számára legideálisabb értékesítési stratégiát.
Piacismeretünk és tapasztalataink szerint optimalizáljuk a retail csatornára szánt, rendelkezésre álló költségeket.
Meghatározzuk a legmegfelelőbb disztribútori és viszonteladói partnerkört.
Munkánk eredményeként minden partnerünknél képesek voltunk folyamatos árbevétel növekedést elérni.
Az üzletekbe látogató vásárlók döntéseit nagymértékben befolyásolja a promóterek tevékenysége. Szakképzett promóter csapatunk segítségével
markánsabbá teheti terméke jelenlétét és tevékenységükön keresztül személyesebb kapcsolatot alakíthat ki a márkája és az érdeklődők között.
Promóter kollégáink jelenléte növeli az értékesítés volumenét, valamint segítségükkel közvetlen vásárlói visszajelzéseket is gyűjthetünk.
A megfelelő tudásanyagot a partnereink által biztosított, bizonyos időszakonként megtartott tréningeken sajátítják el promótereink.
Ha cége erőforrásai nem teszik lehetővé, hogy költséghatékony módon a PR, marketing, rendezvényszervezéssel kapcsolatos tevékenységekre is alkalmazzon egy munkatársat, ám szükségét érezné ezeknek, állunk rendelkezésére, hiszen nagy tapasztalattal rendelkezünk ezeken a területeken is.
A mystery shopping segítségével tiszta képet kaphat arról, hogy valóban mi is történik az üzletében vagy az Ön cége által forgalmazott termékcsoporttal egy bizonyos üzlethálózatban.
A partnereinkkel közösen összeállított lista alapján, „beépített vásárló” kollégáink egy próbavásárlás során ellenőrzik, hogy a vásárló és az eladó/promóter interakciója során minden az elvártaknak megfelelően történik-e.
Kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy a próbavásárlásokat alkalmazva folyamatosan ellenőrizzük saját munkatársaink teljesítményét is.
Piacralépés vagy egy bizonyos kampány lebonyolítása előtt a legfontosabb tennivalók, a tervezés és a rendelkezésre álló adatok elemzése, illetve a hiányzó adatok begyűjtése.
A rendelkezésünkre álló, valamint az általunk elérhető adatok nagyban segítségére lehetnek, hogy hatékonyan készíthesse elő az adott kampányát.
Hasonlóan fontos, hogy egy adott projekt befejezése után tisztában legyünk az elért eredményekkel és partnereinkkel közösen vonjuk le a megfelelő következtetéseket.
Cégünk új szolgáltatásaként vállaljuk álltalános értékesítési vagy bizonyos termékcsoportokkal kapcsolatos képzések megszervezését is. Hatékony eszköz lehet ez, ha nem kíván promótereket alkalmazni, de szeretné, hogy egy bizonyos áruházlánc értékesítéssel foglalkozó munkatársai hatékonyabban adják el az ön termékét vagy szolgáltatását.
A gyors és transzparens munka érdekében évek óta egy saját fejlesztésű, biztonságos online riport alkalmazást fejlesztettünk. Így lehetővé tesszük, hogy a terepen dolgozó kollégáink által rögzített adatokat megbízóink azonnal megtekinthessék és elemezhessék.